Latar belakang

Monday, May 21, 2012

Apa itu Drom Fragrances ?


Assalamualaikum dan salam sejahtera ..

Alhamdulillah dan bersyukur atas Hadrat Illahi . Semalam aku telah berjaya menghantar pesanan perfume
pada sorang customer merangkap sahabat kelas aku di UTM . Tak dapat aku bayangkan macam mana perasaan aku ketika itu . Yela , aku ni kan first time berniaga . So gase suka + seronok sbb dapat bagi perkhidmatan macam bagi barang pada tepat pada waktu nya .. Inilah perkhidmatan yang aku cuba terapkan dalam diri aku . Once order telah dibuat dengan kadar segera aku hantar . Taknaklah customer hilang .. Haish

Now back to the goals ..

Arini aku nak bercerita segalanya tentang perfume..
Alkisahnya begini ..Hampir keseluruhan duit yang kita pakai untuk membeli perfume berjenama meliputi packaging costs,pengiklanan,marketing cost dan kos untuk selebriti ..So,persoalannya , mengapa perlu kite berbelanja lebih untuk membeli sebotol perfume yang branded sedangkan ada yang jauh lebih murah dengan kualiti yang sama oil n astract dari kilang yang sama ? Jadi , kalau nk yang murah sila la hubungi aku ..**Promote ni**

Adakah perfume ini unik ? Terdapat beberapa misteri apabila ramai orang di luar sana bercakap mengenai perfume tetapi sebenarnya untuk menghasilkan perfume adalah sangat mudah .. Hanya memerlukan fragrant material dan beberapa fragrant lain untuk dicampurkan bersama .. Mudahkan ? Hampir 300 perfume yang berjenama yang telah ada dipasaran adalah bau nyer hampir sama . Bukanlah sama sebijik tapi maksudnye hampir sama sedikit jer baunyer
Cube bandingkan :

*Cinema by YSL dengan Jil by Jil Sander
*Free by Calvin Klein dengan Hugo Element by Hugo Boss
Cinema by YSL

Jil by Jil Sander
Free by Calvin Klein

Hugo Element by Hugo Boss























Sama tak ????

Marilah beli perfume yang bebas toxin..
Perfume keluaran FM ini telah direka oleh Drom Fragrances International .. 5 tahun lepas , FM telah melancarkan produk tersendiri dan menawarkan lebih 200 perfume yang berbeza dan berkualiti tinggi .

Tentang Drom Fragrances

Apa yang menarik sangat Drom ni ? Meh sini aku nk citer . Menurut hasil penyelidikan aku , Drom telah terkenal sejak 1911 dan merupakan pengeluar minyak wangi dan dan dan telah menduduki tangga ke 8 di dunia .. Wah hebat x citer aku ? Drom juga mempunyai ibu pejabat di Munich Jerman dan Creative Center di New York , Paris dan Brazil manakala FM Group merupakan pelanggan terbesar Drom dalam pasaran Eropah ...

Drom telah menghasilkan proses Pureganic dimana ianya menghantar pati yang asli kepada versi baru dan telah menerajui pengalaman wangian berinovatif serta keunikan dari sumber minyak yang 100% tulen . Pureganic mengekalkan ketulenan pati dengan penuaian tanaman mengikut garis panduan ekologi , bebas dari racun perosak serangga dan baja . Untuk memastikannya, Drom telah menandatangani perjanjian kerjasama dengan operasi pertanian di Bavaria ...

Ape macam berminat ? Untk tau lebih lanjut buleh la kirimkan pertanyaan di :
Email : qaseh1503@yahoo.com
Facebook : www.facebook.com/amordiah

**Sok aku sambung lagi .. Nak pergi menjual jap ni ..