Latar belakang

Wednesday, May 16, 2012

Mempromosikan perfume


Hi sume kaki blogger ..

Arini aku nk share sesuatu tentang perfume yang aku jual.. Mesti orang tny kenapa aku tiba tiba
berminat untuk berniaga secara alam maya ? Ini adalah kerana aku melihat ramai manusia di luar sana
berlumba lumba mencari side income dan sebab yang lain adalah kerana aku sendiri mempunyai masalah
kewangan dalam membayar yuran pengajian .Tolongla support gua !!

Ok .. Sekarang ni moh la kite ke topik sebenar .. Perfume yang aku jual ini adalah salah satu perfume
yang sama level + sama wangi dengan perfume yang berjenama seperti Giorgio Armani , Gucci , DKNY ,
Hugo Bos , Esstee Lauder , Escada dll ..Susah sangat korang klik la sini ...

Mana datangnyer perfume ni yang sama standard dgn brand antarabangsa ni ? Kilang Drom yang sememangnya merupakan fragrance factory yang tekenal di German telah menghasilkan pelbagai wangian dan salah satupelanggan tetap yang menggunakan khidmat kilang Drom ini ialah Calvin Klein , Celine , Christian DiorChannel , Gucci , Dolce & Gabbana dll, termasuklah kompeni yang aku cube promote ni
FM Group .. Bawah ni adalah buktinyer :


Amacam ? Berminat ?

Perfume yang aku jual ini bercirikan parfum di mana baunya amat pekat dan paling mahal,boleh tahan
sehingga 6-8 jam bergantung kepada jenis kulit atau bau badan dan Eau de Parfum (EDP ) sederhana
kuat baunye kurang mahal,tahan lama sehingga 3-5 jam.Meh sini aku listkan perfume yang ada :

Yang ni untuk lelaki 
Yang ni untuk perempuan


















Kenapa murah perfume ni ?


















Nanti sekejap 
Untuk perfume yang berharga RM67.90 botol perfume adalah standard seperti di bawah :

Ini untuk perempuan 

Ini untuk lelaki


































Manakala perfume yang berharga lebih dari RM67.90 adalah botol yang cantik cantik belaka macam bawah ni :

Ini untuk perempuan

Ini untuk lelaki



































Lupa plak aku nk tambah . Kalu sapa sapa yg berminat untuk order , sila nyatakan :

  • Code perfume - sila rujuk pada gambar yang bewarna hijau
  • Nama penuh
  • Alamat yang lengkap
  • No telefon
Cara pembayaran :
  • Maybank - 154026518138 atas nama Wan Halimaton Saadiah bte Wan Ismail ( Sila scan slip bank pada qaseh1503@yahoo.com )
Penghantaran produk :
  • Produk yang telah diorder tidak boleh ditukar dengan perfume lain
  • Penghantaran produk akan dibuat sehari selepas menerima slip bank yang telah di scan
  • Caj penghantaran Pos Laju bagi Semenanjung RM6 manakala RM9 untuk Sabah Sarawak
Keterangan lanjut :
  • Email : qaseh1503@yahoo.com
  • No tel : 013 6802826 - Diah
Pesanan : Sesiapa yang tinggal berhampiran dengan Sri Gombak , Jalan Semarak ( UTM ), Ampang Park boleh la kiranya kalau nk bau dulu ,aku ada sample . Kalau yang tinggal selain dari kawasan yg dinyatakan ni , bau dia adalah sama kalau korang g shopping complex .. Sebijik !!